تاثیر ساعت دیواری روانگرد در دکوراسیون خانه

یک ساعت فاخته
در میان ساعت‌های قدیمی برخی از ساعت دیواری روانگرد وجود دارند که می‌توانند واقعاً خاص باشند اینها ساعتهای فاخته هستند همه آنها را دوست ندارند زیرا عناصر زیادی دارند، اما مواردی وجود دارند که می توانند بسیار تزئینی باشند.

بنابراین بهتر است آنها را در گوشه ای از دیوار قرار دهید تا جلوه خاصی به آن ببخشید.

ساعت های عتیقه به سبک اسکاندیناوی
در سبک اسکاندیناوی یکی از آنهایی است که ما بیشتر دوست داریم و یکی از آنهایی است که محبوبیت زیادی نیز پیدا کرده است.

این ساعت‌های قدیمی می‌توانند جزئیات بسیار خوبی برای فضای اسکاندیناوی باشند معمولاً ساعت‌های صنعتی در رنگ‌های فلزی و در رنگ‌هایی مانند سفید یا خاکستری استفاده می‌شوند.

آنها با محیط اسکاندیناوی، که انواع اشیاء قدیمی را می پذیرد، عالی هستند، زیرا این سبکی است که در آن عملکرد مهم است، اما همچنین سازگار با محیط زیست است، با استفاده از قطعاتی که تجدید می شوند و برای سال ها ماندگار هستند، مانند این ساعت های عالی.

هر بار که یک دکوراسیون کلاسیک به شما پیشنهاد می شود، هنرمندی که در شما وجود دارد غش می کند، که از این تعداد حدود 6 میلیون رومانیایی در اطراف خانه خود دارند؟ Amanolibera را امتحان کنید ، یک ساعت مواج با عقربه روی آن، به عنوان استعاره ظریفی که می‌گوید آنچه عضله‌تان را در خانه و زندگی‌تان می‌خواهد انجام می‌دهید.

برای اتاق خواب، ساعتی را پیشنهاد می کنیم که بخوابید، اما نه ساعتی که تیک تاک آن همسایه ها را آزار دهد. همچنین آن را در جایی قرار دهید که از روی تخت می توانید آن را ببینید. نه به دلیل دیگری، بلکه برای اینکه از همان ثانیه اول که چشمانتان را باز می کنید ببینید چقدر دیر شده است.

اگر مجبورید برای اتاق خواب یک مرد جوان ساعت دیواری انتخاب کنید، هنر را رها کنید و برای مرد یک ساعت ریچی به شکل کفش تنیس Converse تهیه کنید تا با بقیه کفش هایی که به پینه دوز راهرو برخورد نکرده اند، همخوانی داشته باشد. اما ساعت Converse

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.