استفاده از کفش تابستانی پسرانه در استخر های سرپوشیده

کفش های پتنت شیک و شیک به نظر می رسند او با درخشش خود جلب توجه می کند برای حفظ ظاهر کفش های چرمی، باید بدانید که چگونه به درستی از آنها مراقبت کنید و سطح براق آنها را تمیز کنید.

نحوه نگهداری از چرم لاکی در خانه از کفش های اختراعی باید از همان روز اول مراقبت شود، در غیر این صورت به سرعت درخشش خود را از دست داده و آسیب جبران ناپذیری می بینند.

جلوگیری از چنین وضعیتی آسان تر از مقابله با عواقب آن است لازم به یادآوری است که کفش ها و چکمه های چرمی برای استفاده روزمره در نظر گرفته نشده اند موادی که از آن ساخته شده اند اجازه عبور هوا را نمی دهد، به همین دلیل پاها عرق می کنند و متورم می شوند.

پس از پوشیدن، زمان می‌برد تا جفت کفش تابستانی پسرانه خشک شود و شکل خود را به دست آورد برای اینکه کفش های مورد علاقه شما بیش از یک فصل به شما خدمت کند، باید در هنگام استفاده از آنها به رژیم درجه حرارت احترام بگذارید.

دمای هوا زیر 10- درجه سانتیگراد به کاهش خاصیت ارتجاعی کمک می کند هوای خیلی گرم با دمای بالای 25+ درجه سانتیگراد، برعکس، لاک را نرم می کند، که منجر به کدر شدن و ایجاد ریزترک ها می شود.

چگونه برای پوشیدن کفش های چرمی جدید آماده شویم یک جفت جدید نیازی به آماده سازی دقیق ندارد کافی است سطح آن را با یک پارچه فلانل نرم پاک کنید.

اگر کثیفی یا لکه‌ای پیدا شد، کفش‌ها باید با یک پد پنبه‌ای مرطوب شده با شیر درمان شوند پس از خشک شدن کامل، لازم است محصول را با پیاز روغن کاری کنید و سپس آن را با فلانل جلا دهید.

برس قابل استفاده نیست چرم لاک بدتر کشیده می شود، بنابراین یک جفت کفش جدید اغلب باعث ناراحتی می شود راه های مختلفی برای نرم کردن یا کشش آن وجود دارد.

می توانید با کمک اسپری یا فوم مخصوص (که در فروشگاه کفش فروخته می شود) وضعیت را در خانه نجات دهید که روی سطح داخلی اعمال می شود و به نرم شدن مواد کمک می کند.

یک گزینه بودجه این است که محصول داخل آن را با صابون یا شمع درمان کنید از کسی که می شناسید با پای بزرگ بخواهید یک جفت کفش را پاره کند داخل کفش را با سشوار گرم کنید، ژله نفتی یا کرم چرب بزنید.

سپس جوراب های ضخیم بپوشید، ۲ ساعت پیاده روی کنید دوباره کرم را بمالید و بگذارید یک شب بماند اگر این روش ها کمکی نکرد، باید با متخصص کفش تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.