با کاهش پودر گوشت زنجان قصابی ها ورشکست شدند

پودر گوشت یک غذای اصلی در بسیاری از رژیم ها و منبع عالی پروتئین، آهن، ویتامین B12 و سایر مواد مغذی ضروری است.

با این حال پودر گوشت زنجان از جمله مرغ و ماهی، اغلب حامل پاتوژن‌های مضر  هم باکتری‌ها و هم ویروس‌ها هستند که ممکن است باعث مسمومیت غذایی شوند. بنابراین، یک غذای پرخطر در نظر گرفته می شود (منبع مورد اعتماد 1).

در برخی از فرهنگ‌ها در سرتاسر جهان، مانند فرهنگ‌هایی که در کارائیب هستند جایی که من زندگی می‌کنم شستن گوشت یک عمل رایج است که به عنوان شاخص تمیزی در آشپزخانه در نظر گرفته می‌شود. عوامل اسیدی مانند آب لیمو یا سرکه سفید معمولاً در این فرآیند گنجانده می شوند.

با این حال، ممکن است بخواهید بدانید که آیا شستن گوشت بی خطر است یا موثر.

این مقاله توضیح می دهد که آیا این عمل دارای اعتبار است یا خیر، مزایا و خطرات شستن پودر گوشت، و دستورالعمل های مناسب ایمنی مواد غذایی.

شستن گوشت به چه معناست؟
شستن گوشت شامل شستن تکه های خرد شده یا کامل پودر گوشت در زیر آب جاری است تا بقایای یا بقایای پوست و چربی از بین برود.

پودرگوشت را ممکن است از قبل در محلولی از آب و اسید اغلب سرکه سفید یا آب لیمو خیس کنید، سپس قبل از چاشنی زدن با مایه خشک یا ماریناد، زیر آب جاری بشویید، سپس آن را پخته یا منجمد کنید.

این عمل احتمالاً تحت تأثیر اقدامات فرهنگی در برخی کشورها و همچنین جایی که گوشت می‌خرید است.

در کشورهای در حال توسعه، بازارهای مرطوب و پردازشگرهای مرغ کلبه (که به آنها انبارهای مرغ یا گوشت نیز می گویند) منابع مهم گوشت تازه را فراهم می کنند. این بازارها گوشت تازه ذبح شده را می فروشند یا به شما اجازه می دهند حیوان را برای ذبح انتخاب کنید.

با توجه به این شرایط، شستشوی گوشت برای شستن خون یا سایر آلاینده‌های فیزیکی مانند استخوان‌های شکسته که ممکن است در هنگام ذبح وارد شده باشد، امری عادی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.