آتل بادی که موجب غرق شدن مرد ماهیگیر شد

یک اسپلینت هوای یکبار مصرف و بادی که تقریباً با هر شکستگی اندام مطابقت دارد آتل بادی اول باد شده که توسط یک کهنه کار 20 ساله در صنعت آتش نشانی پیراپزشکی اختراع شده است، تناسب پایدار و ایمن را در اطراف هر اندام مستقیم یا زاویه دار تسهیل می کند.

تسمه های امکان تنظیم مجدد آسان را فراهم می کند و لولاهای سوراخ شده به کاربر این امکان را می دهد تا به سادگی آتل را بدون ابزار پاره کند این دستگاه در سه اندازه تولید می شود و به گونه ای طراحی شده است که کیسه یخ را در جای خود نگه می دارد تا ضمن حمایت از اندام، تورم را به حداقل برساند.

مواد شفاف و بدون لاتکس امکان ارزیابی بصری آسان را فراهم می کند و شفافیت اشعه ایکس است پزشکیقیمت این اسپلینت ها از آنجایی که یکبار مصرف هستند من طرفدار آتل های بادی نبوده ام مگر اینکه شکستگی ثابت و جابجا نشده باشد.

اتل

اسپلینت های هوایی تمایل به حرکت دادن استخوان ها دارند و سعی می کنند اندام را به شکل دلخواه اسپلینت درآورند آنها همچنین تمایل دارند به اندام فشار وارد کنند که همیشه برای بیمار مطلوب نیست من ترجیح می دهم از آتل خلاء، آتل سام استفاده کنم، یا ترجیح من برای هزینه  راحتی سهولت استفاده شد.

آتل های قالب گیری فایبرگلاس 3M است که با هوا فعال می شود بسته را پاره می کنید، با باند کشی در جای خود محکم می کنید و در عرض 5 دقیقه به اندازه کافی سفت می شوند تا حرکت کنندمن می توانم موقعیت هایی مانند رگ به رگ شدن و کشیدگی را ببینم که این آتل می تواند انتخاب ارجح باشد.

اما نه برای همه شکستگی ها. فقط یک اندیشه مراجع استنادها معیارها چاپ مجدد و مجوزها دسترسی داشته باشید اسپلینت های فشاری بادی یا آتل های هوا به عنوان مکمل درمانی در بیمارانی که سکته کرده اند استفاده می شود.

این آتل ها از پلاستیک شفاف ساخته شده اند، در طول های مختلف موجود هستند و می توانند فشار ایستا یا متناوب وارد کنند. آنها برای کاهش تون، تسهیل فعالیت عضلات اطراف مفصل، افزایش ورودی حسی، کنترل ادم و کاهش درد استفاده شده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.