حراج بی سابقه چای قلم در رشت حاشیه ساز شد

چای قلمکه از گیاهی که معمولاً به عنوان “ریحان مقدس” شناخته می شود، تهیه می شود، یک نوشیدنی محبوب با فواید متعددی است که توسط سنت هندی به آن نسبت داده شده است.

باور سنتی بیان می‌کند که این نوشیدنی با از بین بردن میکروب‌ها و افزایش ایمنی، که خطر ابتلا به بیماری‌ها و عفونت‌ها را کاهش می‌دهد، فواید سلامتی دارد.

همچنین ثابت شده است که چای قلم یک درمان موثر برای عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی مانند سرماخوردگی و گلودرد است.

در هند،  قلم به عنوان “ملکه گیاهان” شناخته می شود و به دلیل اثرات درمانی آن بر بدن، ذهن و روح شهرت دارد در مقابل معابد و خانه ها اغلب گیاه قلم را می بینید، به همین دلیل در بین مردم بسیار محبوب است.

مادربزرگ‌های هندی همیشه چند برگ قلم برای تهیه دم کرده در دست دارند، زیرا قلم به عنوان یک درمان مؤثر برای انواع بیماری‌ها از جمله تب، سرفه و سرماخوردگی شناخته می‌شود که در این فصل از سال بسیار معمول است.

چای قلم

مزایا و فواید مصرف چای قلم
چای علاوه بر آبرسانی سالم به بدن، فواید درمانی مهمی برای بدن به همراه دارد چای حاوی فلاونوئیدها، پلی فنول ها و مواد مغذی است و بسته به مواد تشکیل دهنده آن دارای اثر آنتی اکسیدانی، آرامش بخش، آرامش دهنده بدن، رفع استرس، حمایت از عملکرد صحیح سیستم ایمنی، متابولیسم و ​​هضم غذا، مفید بودن در رژیم های لاغری و سم زدایی، پیشگیری کننده است.

سرطان، از سلامت استخوان ها و دندان ها حمایت می کند، از عملکرد صحیح سیستم ادراری و کبدی حمایت می کند و به بهبود سرماخوردگی کمک می کند.

از طرفی مصرف روزانه چای از بروز سلولیت جلوگیری می کند، پوست را زیبا می کند، به آن درخشندگی می بخشد و ریشه مو و ناخن را تقویت می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.