چرا کیک هویج و دارچین بسیار محبوب است؟

طرز تهیه کیک هویج و دارچین با پف زیاد خانگی آسان برای یک کیک فوق العاده مرطوب که از ابتدا تهیه شده است. این کیک هویج سنتی لطیف و کاملاً تند و با شیرینی متعادل است. این دستور کیک هویج جنوبی بسیار خوشمزه است.

این بهترین دستور پخت کیک هویج ما است. این غذای کلاسیک را برای افراد مورد علاقه درست کنید و ممکن است چیزی باقیمانده برای آوردن به خانه و اموزش اسکاج جدید نداشته باشید.

کیک پر از طعم و مرطوب است بدون اینکه لطیف باشد. این کیک آنقدر خوشمزه است که فراست اختیاری است.وقتی در یک آخر هفته شلوغ مغازه کوچک مورد علاقه من در محله فرانسوی کیک هویج تمام شد، می دانستم که باید نسخه خودم را درست کنم تا شیرینی ام را راضی کنم. این نوعی الهام در پشت این کیک است.

به طور سنتی، کیک هویج در بهار با تعطیلاتی مانند عید پاک پخته می شود. با این حال، کیک هویج در تمام سال در گربه پرشین لذت می برد.

من همیشه می خواستم پتی فورس درست کنم و این دستور غذا شروع خوبی برای انطباق با آن خواهد بود.

یکی از دلایلی که من کیک هویج را خیلی دوست دارم این است که ادویه های گرم کاملاً با فراستینگ و بستنی ترکیب می شوند. این کیک هویج نیازی به فراست ندارد، در واقع، در طول ماه های تابستان معمولاً دوست دارم دسرها را سبک بنوشم.

با این حال، اضافه کردن یک قاشق بزرگ بستنی با دانه وانیلی همان جایی است که باید انجام شود! بله، تا زمانی که بیرون گرم است، بستنی را می‌برم.

این کیک کاملا تند، سبک و مرطوب است. چیزی که من واقعاً در مورد این دستور غذا دوست دارم این است که طرز تهیه آن آسان است.

آخرین کاری که می خواهم در تابستان در جنوب انجام دهم پختن کیکی است که نیاز به کار زیادی دارد. این کیک – به کار زیادی نیاز ندارد، آن را با شام و لباس مجلسی در فر بیندازید.

این دستور همه چیزهایی را دارد که من در یک کیک خوب به دنبال آن هستم. مرطوب است، بافت عالی دارد و تعادل فوق العاده ای از شیرینی و ادویه دارد.

 

  • منابع:
  1. Cinnamon Carrot Cake – Swanky Recipes
  • تبلیغات:
  1. برای موفقیت در زندگی باید مسیر درستی را انتخاب کنید
  2. سیب سبز در زندگی روزانه چه جایگاهی دارد؟
  3. استفاده از چوب به عنوان مصالح ساختمانی
  4. 23 کتاب جامع که درباره ی افزایش ثروت و دارایی در آن نوشته شده است!