همه گیری فقر جهانی به دلیل خشکسالی زمین!

در سالهای اخیر جهان دچار خشکسالی بسیار وسیعی شده است که با وجود این خشکسالی ها فقر جهانی به وجود می آید و زندگی را سخت خواهد کرد.

سفره یکبار مصرف

بسیاری از مردم در فضای مجازی جستجو می کنند که سفره یکبار مصرف چگونه تولید میشود، در این خصوص باید گفت که تولید این سفره ها مثل دیگر وسایل پلاستیکی و یک بار مصرف به وسیله ی مواد نفتی و عموما از پلی اتیلن و گرانول ساخته می شود.

میگو سنگی پفکی

یکی از غذاهایی که دارای بافت مناسبی است و طعم لذیذی دارد، میگو سنگی پفکی همراه با پودر سوخاری بوده البته باید این نکته را مد نظر داشته باشید که طرز تهیه آن می‌ تواند در مزه محصول نقش بسیار زیادی داشته باشد. این نوع میگو از جمله فست فودهای بسیار خوشمزه بوده که شما می توانید برای مهمانیها و مجالس خود از آن استفاده کنید

موسیر کوهی

از شهرهای فوق العاده حاذقی که در مورد تولید انواع موسیر کوهی فوق العاده عالی عمل کرد و نمونه های صادراتی آن معمولاً در گمرک وجود دارد شهر همدان است. همدان با توجه به نقطه استراتژیکی که و آب و هوای بکری که دارد معمولاً نمونه هایش فقط به این موضوع ختم نشده است و در حوزه سیر نیز این شهر فوق العاده سر آمد است

مانتو جلوباز کوتاه

در کشور ما ایران، خرید مانتو جلوباز کوتاه و شیک بسیار پر رونق می باشد، چون بیشتر بانوان برای پوشش خارج از خانه مانند مکانهای رسمی، مهمانی، بازار و غیره نیازمند یک مانتو تابستانی می باشند که می توانند در مدلهای متنوع که طبق سلیقه خودشان می باشد آن را تهیه نمایند.