لباس های چرم واکس خورده چه ویژگی هایی دارند؟

چرم هزاران سال است که استفاده می شود. انواع مختلفی وجود دارد و هر یک از آنها ظاهر و احساس منحصر به فردی دارند. واکس کاپشن چرم ظاهری غنی و تیره دارد که بسیاری از مردم آن را دوست دارند.

این نوع چرم از چرم گاو یا حیوان دیگری که دباغی شده است تهیه می شود. فرآیند دباغی باعث ایجاد چرمی می شود که در برابر آب مقاوم است و به راحتی تمیز می شود. وایتکس برای خشکاندن درخت و چرم مومی و سایر موارد موجود می باشد.

چرم واکس شده به سادگی چرمی است که واکس زده شده است. اپیلاسیون کیف چرمی فرآیندی است که مزایای متعددی را به همراه دارد، از جمله مقاوم‌تر کردن چرم در برابر آب و ماندگاری بیشتر.

در حالی که خود موم در رنگ های متنوعی وجود دارد، رنگ موم تنها یک مزیت ثانویه است. کیسه واکس شده همچنان خراش‌ها را نشان می‌دهد و همه رنگ‌ها یکسان ایجاد نمی‌شوند، بنابراین رنگ موم در نظر اولیه نیست.

غیرمعمول نیست که یک جفت کفش چرمی جدید را با یک جفت کفش جدید اشتباه بگیرید، این که وایتکس اسید است یا باز تاثیری بر کت چرم قدیمی شما ندارد، زیرا چرم چقدر براق است.

اگر برخی از کالاهای چرمی شما کمی لغزنده هستند، نگران نباشید: این فقط به دلیل چرم باکیفیت و مومی شکل است. با گذشت زمان، چرم به طور طبیعی نرم‌تر است، این را در نظر بگیرید که وام خود اشتغالی بانک کشاورزی انعطاف‌پذیرتر و دلیلی برای آسایش می‌شود.

برخی از کالاهای چرمی با موم و روغن ساخته می‌شوند که باعث می‌شود چرم لغزنده‌تر از حد معمول احساس شود – در واقع، به حدی که مردم اغلب آن را با نسخه جعلی واقعی اشتباه می‌گیرند.

اصطلاح “چرم مومی” در واقع کمی اشتباه است. چرم واکس شده در واقع چرمی نیست که اپیلاسیون شده باشد، بلکه چرمی است که با موم آغشته شده است، یا هر ماده ضد آب دیگری.

راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد، اما رایج ترین راه این است که چرم را در محلولی از موم زنبور عسل و روغن خیس کنید. موم زنبور عسل به چرم کمک می کند شکل خود را حفظ کند، در حالی که روغن آن را در برابر آب و کثیفی مقاوم می کند.

 

  • منابع:
  1. WHAT IS “WAXED LEATHER”? AN IN-DEPTH GUIDE TO WAXED LEATHER
  • تبلیغات:
  1. قیمت ای سی یو پژو 405 دست دوم و استوک در تهران
  2. نماد کت سفید را بدانید
  3. تولید برق با استفاده از زغال سنگ
  4. لاکچری ترین مقاصد گردشگری افراد پولدار!