شلوار جین زنانه جین وست به زندگی مرفه دست یابید

کودکان بسیار فعال و پر انرژی هستند. بازی می کنند، می دوند، خوش می گذرانند و البته لباس ها را پاره می کنند بیشتر اوقات به سراغ شلوار جین می رود. کودک ممکن است با سوراخ هایی در زانوهای خود بچرخد این نتیجه سقوط روی آسفالت است.

یا شلوار خود را از پهلو پاره کنید زیرا از درختی بالا رفته و ناموفق به شاخه گیر کرده است شما می توانید کودک را سرزنش کنید، اما این یک گزینه نیست. بچه ها همچنان می دوند و هر کجا که ممکن است صعود می کنند.

بنابراین، بهترین راه برای خروج از وضعیت این است که کودک را برای شوخی ها ببخشید و به فکر درست کردن شلوار جین زنانه جین وست پاره در خانه باشید و از این طریق قسمت های آسیب دیده آن را پنهان کنید.

از دستورالعمل های زیر استفاده کنید:

ابتدا باید مقیاس “فاجعه” را ارزیابی کنید اگر سوراخ زانو خیلی کوچک است، می توانید با قیچی یا چاقوی تیز آن را کمی افزایش دهید و سپس نخ ها را با موچین بردارید.
سپس با مداد شمعی و قلم نمدی، جایی برای سوراخ در یک پای دیگر بکشید اگر سوراخ یا لباس جدید کمی بالاتر یا کمی پایین تر از آن چیزی باشد که قبلا ساخته شده است، شلوار جین جالب تر به نظر می رسد.
یک تخته داخل ساق قرار دهید و با چاقو یا چاقوی روحانی برش بزنید و سپس نخ های طولی را نیز بیرون بکشید.
می توانید با سمباده یا سنگ پا خراش هایی به جیب ها اضافه کنید تا سوراخ ها خارجی به نظر نرسند تصویر یک مد لباس کوچک آماده است.
شلوار جین پاره دخترانه را می توان با دوخت مهره های بزرگ در قسمت های مختلف شلوار تزئین کرد.