شستشوی لباس بافتنی نوزاد با این روش ها آسان است

استقبال از یک خانه نوزاد جدید، تغییرات بزرگی را در روال معمول خانه شما به ارمغان می آورد. در میان تمام تنظیمات و چیزهای جدیدی که باید یاد بگیرید.

شستن شومیز یقه کراواتی ممکن است یکی از آخرین چیزهایی باشد که به ذهنتان می‌رسد – اما دانستن نحوه شستن لباس‌های کودک به درستی می‌تواند به اطمینان از تازگی و بهداشتی بودن آن‌ها برای کودک شما کمک کند و در عین حال با لباس‌های ظریف او مهربان باشید. پوست. در اینجا همه چیزهای اساسی در مورد شستن لباس های کودک وجود دارد.

آیا مواد شوینده برای لباس های کودک وجود دارد؟

پوست نوزادان می تواند حساس باشد، به این معنی که می تواند به راحتی توسط برخی از موادی مانند عطرها، اندازه لباس بافتنی نوزاد و مواد نگهدارنده یا رنگ، تحریک شود.

اگر نگران بثورات پوستی کودک خود هستید یا نگرانی دیگری در مورد پوست او دارید، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که برای شستن لباس های او از یک شوینده ضد حساسیت استفاده کنید.

مراقب فرمولاسیون‌هایی باشید که فاقد رنگ یا عطر هستند، یا فرمول‌هایی که به‌خصوص برای نوزادان ساخته شده‌اند، معمولا با برچسب «حساس» یا «لطیف» هستند.

همچنین سعی کنید از استفاده از نرم کننده های پارچه یا محصولات ضد الکتریسیته ساکن خودداری کنید، زیرا این محصولات همچنین دارای مواد شیمیایی هستند که می توانند پوست را تحریک کنند.

هر ماده شوینده ای را که انتخاب می کنید، دستورالعمل های سازنده را به دقت دنبال کنید و به دقت مراقب واکنش پوست کودک خود باشید – هر فردی به طور متفاوتی واکنش نشان می دهد و قهوه برای لاغری شکم و پهلو در نهایت برای همه مناسب نیست، این در مورد یافتن چیزی است که برای شما و نیازهای کودک شما مناسب باشد.

آیا باید لباس های نو نوزاد را بشویید؟

آره. شستن لباس‌های نوزاد یا هر لباس کودک دیگری، قبل از پوشیدن کودک، ایده خوبی است تا هرگونه مواد تحریک‌کننده‌ای را که ممکن است باقی بماند، پاک کنید.

این معمولاً در برچسب مراقبت از لباس ذکر می شود، طرز تهیه کیک ساده وانیلی در قابلمه که بهترین مکان برای این کار است را بررسی نمایید.

 

  • منابع:
  1. WASHING BABY CLOTHES: FREQUENTLY ASKED QUESTIONS
  • تبلیغات:
  1. بررسی مصرف انواع نوشابه
  2. شناخت و کاربرد انواع دستکش
  3. کاهش ابتلا به بیماری قلبی با مصرف پسته
  4. تاریخچه آبکاری از قدیم الایام تا به امروز