سیم کابل تک فاز وتاثیر آن مسابقات دو میدانی استرالیا!

مارک داگلاس، Ph.D. CFA، مدیر توسعه کسب و کار Lincoln Electric Additive Solutions گفت: «ما مطمئناً هر صنعت سنگین را یک فرصت عالی می بینیم “صنایع سنگین می تواند تولید فولاد یا فلزات تا معدن، ساخت و ساز و تجهیزات کشاورزی باشد.

این می تواند شامل بازارهای انرژی مانند نفت و گاز و تولید برق (به عنوان مثال گاز طبیعی، هسته ای و آبی) و همچنین حمل و نقل مانند کامیون ها و کشتی های بزرگتر، اعم از کشتی های تجاری یا دفاعی باشد و در مورد هوافضا، دیدن استفاده از پرینت سه بعدی توسط بچه های فضایی واقعا جالب است آنها به این موضوع بسیار علاقه مند هستند، چه برای ماهواره و چه برای پرتاب موشک.»

برای استفاده از سیم کابل تک فاز باید مراقب باشید تا اتصالی نکند زیرا مهار کردن آن بسیار سخت می باشد.

سیم برقی

با وجود انبوهی از صنایع که در مورد آنچه که تولید مواد افزودنی قوس سیمی می تواند برای آنها انجام دهد هیجان زده اند، دقیقاً چه چیزی در مورد این فناوری وجود دارد که آن را به بالای لیست آرزوهای همه سوق می دهد؟

تولید افزودنی قوس سیمی اغلب از فرآیند جوشکاری قوس فلزی با گاز (GMAW) استفاده می کند به این جوشکاری MIG نیز می گویند منبع برق جوشکاری قوس الکتریکی برای ایجاد قوس بین یک منبع تغذیه سیم معمولاً نوعی فولاد یا آلیاژ فلز و یک بستر ایجاد می کند قوس گرمای کافی برای ذوب شدن سیم روی بستر ایجاد می کند.

با GMAW به عنوان فرآیند پایه برای ذوب سیم، یک سیستم اتوماسیون برای رسوب گذاری دقیق و مکرر مواد مورد نیاز است نرم افزار پیچیده یک مدل جامد CAD را به لایه ها برش می دهد و سپس دستگاه را با مسیر بهینه ای که در آن مواد موجودی ذخیره می شود برنامه ریزی می کند.

به این فکر کنید که یک سری جوش را در کنار یکدیگر قرار دهید تا یک لایه ایجاد کنید، و سپس یک لایه دیگر را روی آن قرار دهید داگلاس گفت: راه های مختلفی وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید.

به عنوان مثال، چاپ یک مربع اصلی می‌تواند از بیرون محیط مربع شروع شود و سپس با یک حرکت مارپیچی ادامه دهید یا می توانید شروع کنید و سپس به بیرون بروید.

می توانید از یک طرف شروع کنید و به صورت زیگزاگ به جلو و عقب حرکت کنید به جای رفتن به شمال/جنوب، می توانید به شرق/غرب بروید، یا می توانید یک الگوی 45 درجه ای انجام دهید.