ساخت برترین دستگاه مزوتراپی پوست توسط دانشمندان فرانسوی

بهترین و موثرترین روش درمان پوسن امروزه استفاده از دستگاه مزوتراپی پوست  در علم پزشکی می باشد

مزولیفت یک روش کلاسیک از درمان‌های زیبایی پزشکی است که پوست صورت را احیا می‌کند، آن را سفت می‌کند، به آن «درخشندگی» و آبرسانی بهتر می‌دهد.

اثرات آن را می توان به سرعت بدون عبور از جعبه جراحی مشاهده کرد، اما منتظر نتایج لیفت صورت نباشید. در پیشگیری از چین و چروک و در جوانسازی صورت برای بهبود وضعیت پوست یا احیای آن استفاده می شود. مزولیفت یک تکنیک پر کردن چین و چروک نیست، بلکه یک تکنیک نگهداری از صورت است.

مزوتراپی زیبایی احیا کننده برای صورت
این یک تکنیک ایده آل برای حفظ پوست صورت شما است. مزوتراپی روی پوست کدر، هیپوتونیک، افتادگی و کم آب اثر می گذارد، این آسیب با تهاجمات خارجی مختلف (آلودگی، سیگار، آفتاب و غیره) مرتبط است. همچنین روی اولین علائم بالینی پیری پوست مانند خطوط ریز تاثیر می گذارد.

به طور منظم انجام می شود، به مبارزه با اثر پیری پوست کمک می کند. باید با روش های تحریک کننده پوست مانند میکرونیدلینگ و استفاده از “اسکین بوستر” مقایسه شود.

عمل آن
عمل اصلی مزولیفت آبرسانی عمیق درم است. از آنجایی که اسید هیالورونیک در تزریقات استفاده می شود، با افزودن به کوکتل تزریق شده، این اثر چاق کننده را تقویت می کند. پوست پررنگ تر، درخشان تر است.

امروزه آزمایشگاه ها مخلوط هایی را که مخصوص مزولیفت طراحی شده اند در اختیار پزشکان قرار می دهند. آنها معمولا حاوی اسید هیالورونیک غیر متقاطع هستند. سرنگ‌هایی از اسید هیالورونیک بدون پیوند یا بسیار کم پیوند متقابل نیز برای هیدراتاسیون طولانی‌تر در دسترس هستند.

برخلاف تزریق اسید هیالورونیک که برای کاهش چین و چروک استفاده می شود، پرکننده نیست. این کار بدون تغییر شکل صورت یا افزایش حجم آن، آب را در پوست حفظ می کند.

این یک مراقبت سبک، بدون عواقب واقعاً شرم آور، برای حفظ منظم پوست شما است. بنابراین پوست بهتر آبرسانی شده و اکسیژن بهتری دارد، صورت شما جوان به نظر می رسد:

پوست دوباره رنگ می شود، رنگ چهره درخشنده می شود، درخشان تر است،
استحکام بهتر و اثر سفت کنندگی جزئی،
رنگ پوست و آبرسانی بهتر
به تدریج از یک جلسه به جلسه دیگر وضعیت پوست بهتر می شود. از پزشک خود بخواهید قبل و بعد از درمان از صورت شما عکس بگیرد تا اثربخشی این مزوتراپی صورت با اسید هیالورونیک را ببینید.