دمپایی ceyo از عصاره گیاه رازیانه تولید می شود.

دمپایی‌های زنانه با کفی فوم ضخیم می‌توانند بعد از یک روز ایستادن در محل کار بپوشند برای مسافرت، دمپایی زنانه نوع بالرین به خوبی کار می کند، زیرا بسیار صاف است و به راحتی در یک چمدان جا می شود.

دمپایی لاستیکی برای دوش‌های عمومی در استخرها یا محوطه‌های کمپینگ عالی هستند زیرا پاها به جز یک بند برهنه هستند بعلاوه، زیره کفش کمک می‌کند تا پاها از زمین فاصله نگیرند و دمپایی‌هایدمپایی ceyo می‌توانند خیس شوند.

دمپایی پلاستیکی

دمپایی های کورو کتک های معمولی شما نیستند. اگر از درد پاشنه، خار استخوانی یا قوس کم رنج می برید، این جفت دارای پشتیبان قوس داخلی است، با پاشنه کمی بلندتر که وزن شما را دوباره توزیع می کند و به کاهش فشار از نقاط دردناک کمک می کند. این همچنین بهترین انتخاب دکتر Von M. Homer، Ph.D، AEP، متخصص اطفال و دانشیار آموزش فیزیوتراپی در دانشگاه علوم بهداشت وسترن در پومونا، کالیفرنیا است.

با چنین طیف گسترده ای از دمپایی های زنانه که امروزه در دسترس هستند، اگر ابتدا به ویژگی های مورد نیاز خود فکر کنید، انتخاب بهترین نوع آن بسیار آسان است.

به عنوان مثال، اگر به دنبال دمپایی برای نگه داشتن در پشت در هستید، یک دمپایی ساتن رنگ روشن با کفی نرم احتمالاً به زودی کثیف به نظر می رسد، حتی اگر آن را فقط روی پاسیو یا عرشه بپوشید، در حالی که یک کفش لاستیکی خانه یا فلیپ فلاپ را می توان به راحتی با شلنگ باغچه شست.

با این حال، یک دمپایی دمپایی می تواند ظاهر یک روپوش ابریشمی شیک را خراب کند، بنابراین در این صورت، دمپایی زنانه ساتن یا زنانه تر بهتر خواهد بود. فکر کردن به اینکه چه نوع دمپایی نیاز دارید قبل از خرید می تواند به شما کمک کند تا دمپایی های مفیدی در خانه خود داشته باشید تا انبوهی از کفش هایی که نمی پوشید یا ممکن است خیلی زود فرسوده شوند.