تولید پالتو چرم با استفاده پارچه های بازیافتی

روی ژاکت، “این ژاکت بمب افکن شگفت انگیز از فروشگاه فرانکی است. قیمت آن زیر 500 دلار است، به همین دلیل است که من آن را دوست دارم.

برای بین فصول عالی است و با همه چیز سازگار است. من همچنین دوست دارم که به دلیل طول کت بمب افکن متفاوت باشد. فوق‌العاده طولانی است و وقتی آن را می‌پوشید مانند یک بغل بزرگ به نظر می‌رسد. یک پالتو چرم و خز باید در واقع شما را گرم نگه دارد. این فقط نمی تواند خوب به نظر برسد، بلکه باید کاربردی باشد.”

روی لباس، «با این ژاکت، می‌خواستم کمی خوش بگذرانم. من تاپ گرافیکی خود را برای یک لایه گرمای بیشتر پوشیدم، همراه با بارهای کمربند.

روی ژاکت، «این ژاکت فوق‌العاده جالب از The Attico است. من از بزرگی آن خوشم می‌آید – می‌توانید زیر آن را لایه‌بندی کنید و حتی قادر به تشخیص آن نباشید.

پالتو چرم

وقتی در حال خرید یک کت چرمی هستم، مهمترین چیز این است که بفهمم چند لباس می توانم با آن بپوشم. من ژاکتی را دوست دارم که بتوانم آخر هفته بیندازم و احساس خنکی داشته باشم و در کنار هم قرار دهم، اما همچنین چیزی را که بتوانم در دفتر بپوشم و در همان زمان احساس براق شدن داشته باشم، دوست دارم.

در مورد لباس، “این لباس لباس پاییزی من است، یک دامن جین ماکسی به همراه تاپ مورد علاقه من. من شبح یقه را دوست دارم، جلا داده شده است. من عاشق روشی هستم که باعث متعادل شدن لبه کت می شود.»

روی ژاکت، «کت من از داستان های دیگر است. من دوست دارم که این یک چرم طبیعی فوق العاده نرم است و واقعا بلند است، که برای من هنگام خرید یک کت ترنچ بسیار مهم است.

شما آن را طولانی و بزرگ می خواهید. یکی از الزامات مطلق هنگام خرید یک کت چرم، کیفیت چرم است – باید احساس کنید که واقعاً به خوبی پیر می شود و بزرگ می شود. من چیزی بزرگ می‌خواهم، تا بتوانم تمام زمستان را روی همه چیز قرار دهم.»

در مورد لباس، “این اساساً همان چیزی است که من هر روز می پوشم. این یک شلوار جین بلند، یک تی شرت سفید، ترمه و عینک آفتابی است.»

 

  • منابع:
  1. 5 Vogue Editors Style the Hands-Down Coolest Leather Jackets of the Fall/Winter Season