تهیه شربت لاغری با عرق نعنا کاسنی در کشور آلمان

مشکلات گوارشی در حال حاضر تبدیل به یک همراهان بعد از غذا برای ایتالیایی ها رایج و ناخوشایند شده است روزها پر از تعهد است: بچه ها را به مدرسه، محل کار، جلسات و تماس های تلفنی ببرند، بعد بچه ها را به فوتبال ببرند، دوباره به خانه برگردند، آشپزی کنند و در کنار خانواده باشند، زباله ها و سگ را بیرون بیاورند کمک به بچه ها در انجام تکالیفشان تا زمان خواب و زمان درست خوردن کجاست؟

همچنین استفاده عرق نعنا کاسنی برای هضم بهتر غذا کمک می کند

اختلالات گوارشی در کشورهای «غربی» (اما نه تنها) که سبک زندگی به وعده‌های غذایی هولناک، سریع و گاه به گاه تبدیل می‌شود و به نظر می‌رسد ساندویچ یا فست فود راه‌حل ایده‌آل برای همه بیماری‌ها باشد، بسیار رایج می‌شود در واقع، اینها دقیقاً علل شر ما هستند اما در اینجا نیازی به عزاداری نیست، زیرا راه حل ها وجود دارند و به راحتی قابل اعمال هستند.

مشکلات گوارشی در واقع در بیشتر موارد به دلیل سبک زندگی نامتعادل مرتبط با رژیم غذایی ناسالم است وعده های غذایی حذف شده (مخصوصاً صبحانه) یا خیلی سنگین، با عجله خورده می شوند، همیشه یکسان: غذای کلاسیک آماده در دفتر، یک ساندویچ در جاده یا حتی بدتر از آن، غذاهای ناسالم روزانه.

احساس سنگینی، تورم، پری بعد از غذا، خواب آلودگی و همچنین هالیتوز و آئروفاژی می تواند از پیامدهای مستقیم این رفتارها باشد تغییر آن‌ها و پیروی از عادات غذایی سالم‌تر و منظم‌تر اولین قدم در بهبود رابطه شما با وعده‌های غذایی و هضم است علاوه بر این، پس از بازگشت به خانه (و همچنین در مطب)، برخی از درمان های طبیعی آسان می توانند به ما کمک کنند هضم خود را تحت کنترل داشته باشیم.

نعناع یک درمان عالی برای کسانی است که از دیر هضم رنج می برند، اما می تواند ناراحتی کسانی را که از سوزش سر دل رنج می برند افزایش دهد در واقع، این یک اثر آرام بخش بر روی عضلات معده، و همچنین بر روی قلب (و این می تواند باعث رفلاکس شود).

همچنین به تولید شیره معده که دشمن سوزش سر دل است کمک می کند، اما برای کسانی که زمان زیادی برای هضم آن نیاز دارند می تواند مفید باشد.