با بیل مکانیکی هپکو 912 خانه خود را بازسازی کنید

به Deconstruction, Recycling & Earthmoving در Epiroc خوش آمدید، شرکتی که شکن هیدرولیک را با نام تجاری Krupp اختراع کرد. هنگامی که در سال 1963 ثبت اختراع شد، بریکر هیدرولیک اولین ابزار هیدرولیکی بود که به یک بیل مکانیکی هیدرولیک متصل شد و بعد کاملاً جدیدی به قابلیت های بیل مکانیکی هیدرولیک داد.

امروزه بیل مکانیکی هپکو 912 به یک حامل ابزار جهانی تبدیل شد که منجر به سطح بسیار بالاتری از استفاده و کارایی ماشین شد و این مزایا را به نوبه خود برای مشتریان ما به ارمغان آورد.

بیل مکانیکی

بنابراین همه چیز با بریکر هیدرولیک شروع شد و دانش Epiroc در این زمینه منحصر به فرد است. نوآوری‌های ما در فناوری شکن در طول سال‌ها برای خود صحبت می‌کنند: فناوری ترکیبی گاز/روغن، مفهوم بدنه جامد، شکن‌های بدون پیچ‌های جانبی، کنترل خودکار، و غیره. اما به همین جا متوقف نشده است … از آن زمان بسیاری از بیل مکانیکی های دیگر به خانواده محصولات شناخته شده Epiroc که آنها را ابزارهای اتصال هیدرولیک می نامیم اضافه شده اند.

 

هر ضمیمه بیل مکانیکی مشتریان ما را قادر می سازد تا با چالش های مختلف در محل کار تخریب، در برنامه های بازیافت، در معادن یا معادن روبرو شوند. همه این وظایف که به ابزار قوی و قدرتمندی نیاز دارند که با یک بیل مکانیکی و یک سطل به تنهایی قابل انجام نیستند.

 

بنابراین، ابزارهای پیوست، تطبیق پذیری حامل ابزار مشتری را تعیین می کند. در طول سال‌ها، ابزارهای اتصال هیدرولیک به بخشی ضروری از وظایف مکانیزه در بیشتر کاربردها تبدیل شده‌اند.