اهمیت لباس های چرم در شیک پوشی!

پوشاک چرمی مانند مانتو چرم دخترانه برای مدت طولانی مورد توجه در صنعت مد بوده است. با این حال، محبوبیت آن امروزه با سرعت موشک افزایش یافته است. روندهای جدید در پوشاک چرمی در حال ظهور است.

این هم به عنوان لباس داخلی و هم به عنوان مجموعه لباس های بیرونی مد روز استفاده می شود. اشکال مختلف چرم، مانند تمساح، تمساح، پوست مار و درخت گز مورد تحسین قرار می گیرند.

تکنولوژی این امکان را فراهم کرده است که مانتو کتی مشکی در بافت ها و رنگ های مختلف در دسترس باشند.

به بافت پوشاک چرمی دست آن گفته می شود. هرچه دست لباس نرمتر باشد، لباس گرانتر است. کیفیت پوست تا حد زیادی بر کیفیت پوشاک تمام شده تأثیر می گذارد.

شرایط محیطی و همچنین ژنتیک حیوان بر کیفیت پوست تأثیر زیادی دارد. پوست گاوها نسبتاً ضخیم‌تر و سنگین‌تر است، به همین دلیل لباس‌های ساخته شده از پوست گاو نسبتاً ارزان‌تر هستند. هر چه حیوان جوان تر باشد، پوست آن نرم تر خواهد بود.

در ابتدا اعتقاد بر این بود که پوشاک چرمی فقط برای استفاده در زمستان مناسب است. با این حال، آخرین فن آوری به توسعه لیف بافتنی که سبک تر هستند کمک کرده است، به طوری که پوشیدن آن در تابستان نیز امکان پذیر است.

اکنون پوشاک چرمی در اشکال مختلف موجود است تا بتوان آن را در تمام طول سال پوشید. پوشاک چرمی هم برای مردان و هم برای زنان موجود است.

محصولات مختلفی در چرم مانند کلاه، ژاکت، کفش، کمربند، شلوار و لیف بافتنی جدید موجود است که می توان آنها را به روش های مختلف ست کرد.

لباس های چرمی را می توان با لباس های دیگر ست کرد تا ظاهری منحصر به فرد و مد روز ایجاد کند. یک جلیقه چرمی را می توان با یک شلوار جین یا یک دامن چند لایه ست کرد.

در حالی که یک شلوار چرمی را می توان با یک پیراهن نخی ساده ست کرد. یک ژاکت چرمی همچنین می تواند ظاهری شیک به یک لباس غیر معمولی اضافه کند.

 

  • منابع:
  1. Leather apparel – The in-thing
  • تبلیغات:
  1. راه های طلایی و شگفت انگیز برای کسب درآمد میلیونی در منزل!
  2. کشف کیک هایی از جنس طلا!
  3. چند روش برای پولدار شدن در بیست سالگی
  4. خوردن کیک در کافی شاپ ها ممنوع اعلام شد