انبار شلوار لی بچگانه پسرانه در یزد آتیش گرفت

ساعت های شیک و کلاسیک
ساعت های مردانه کلاسیک با خطوط شفاف، ظاهر کلاسیک و مواد کلاسیک مشخص می شوند در این مدل های کلاسیک اغلب بند چرمی را پیدا می کنیم، اما اخیراً بند های فلزی نیز ظاهر شده اند.

ساعت‌های کلاسیک از رنگ‌های محو شده استفاده می‌کنند، صفحه صفحه سفید یا سیاه است و شماره‌گذاری سنتی را حفظ می‌کنند این ساعت‌های مچی برای زندگی روزمره مناسب هستند، اما می‌توان آن‌ها را در مراسم‌های خاص نیز بدون هیچ مشکلی استفاده کرد.

همچنین ساعت g shock جز ساعت های برند روز دنیا می باشد که طرفداران ویژه خود را دارند

ساعت های مدرن و مینیمالیستی
نقوش مینیمال بیشتر و بیشتر در ساعت های مردانه ظاهر می شود ساعت های متعلق به این سبک سادگی را در بر می گیرند شکل‌های ساده، بند‌های معقول، رنگ‌های محو شده و صفحه ساده اینها ویژگی‌های اصلی ساعت‌های مدرن هستند.

این محصولات با سبک مینیمال بیشتر از مناطق شمالی و از طراحان اسکاندیناویایی می آیند بدیهی است که با این ساعت ها تمرکز بیشتر بر روی عملکرد ساعت است تا ظاهر آن.

ساعت های ورزشی
ساعت Tissot PRC 200 Automatic Chronograph ساختار ساعت های ورزشی با دو نوع ساعت دیگر بسیار متفاوت است در نگاه اول، ساعت‌های ورزشی هم از نظر بند و هم از نظر بدنه ساختاری عظیم به نظر می‌رسند که بدون توجه به محیط اطراف دوام خواهند آورد از نظر رنگ، این ساعت‌ها از رنگ‌های سفید، مشکی یا قهوه‌ای دوری می‌کنند و از رنگ‌های تند استفاده می‌کنند.

در بیشتر موارد دارای عملکردهای مختلفی مانند کرونومتر، مقاومت در برابر آب و ضربه هستند و برخی از مدل ها با سنسور غواصی نیز ارائه می شوند ذکر این سه سبک کافی نیست، ساعت های مچی معتبر مردانه به صورت جداگانه مورد بحث قرار خواهد گرفت.