استفاده از لامپ ال ای دی فن دار در یخچال هایسنس

لامپ های رومیزی برای فضای داخلی جذاب نیز عالی هستند. لامپ هایی با روکش طلایی یا کروم، با آباژورهای ساخته شده از پارچه براق یا پایه های براق ساخته شده از شیشه سیاه و صاف، عنصری عالی خواهد بود که سبک آپارتمان ها را به سبک نئوگلامور ایجاد می کند.

لامپ های تیفانی لامپ ال ای دی فن دار رومیزی شیشه ای رنگی با آباژورهای ساخته شده از تکه های شیشه هستند که با فویل مسی پوشانده شده و با استفاده از مخلوط قلع و سرب لحیم شده اند.

لامپ‌های تیفانی نام خود را از لوئیس کامفورت تیفانی، هنرمند مشهور آمریکایی گرفته‌اند، که در آغاز قرن 19 و 20، از جمله در نقاشی، شیشه‌های رنگی، و همچنین ایجاد محصولات شیشه‌ای و چینی و… تولید جواهرات او اولین کسی بود که یک لامپ از شیشه های رنگی ایجاد کرد و لامپ های شیشه ای رنگی به دلیل سبک و ظرافتشان در سراسر جهان ارزشمند هستند.

به لطف استفاده از شیشه در رنگ‌های مختلف، این لامپ‌ها نور گرم و دلپذیری از خود ساطع می‌کنند و برای اتاق‌های نشیمن به سبک قدیمی مناسب هستند.

امیدواریم از امکاناتی که چراغ‌های رومیزی به شما ارائه می‌دهند به اندازه ما قدردانی کرده باشید و بدانید که این نوع چراغ‌ها در ایجاد نور جوی در فضای داخلی بهترین هستند. طیف کامل چراغ‌های رومیزی کسپا را اینجا ببینید و لامپی را پیدا کنید که در فضای شما بهترین کارایی را دارد.