استفاده از شیره سیب1401 در تهیه شربت نذری محرم

سیب به عنوان یکی از سالم ترین و قوی ترین میوه ها شناخته می شود این میوه معجزه آسا از آسیای مرکزی سرچشمه گرفته و اکنون در سراسر جهان رشد می کند تقریباً همه انواع آن فواید زیادی برای سلامت انسان دارند.

به نظر شما شیره سیب1401 اینقدر مفید است؟ می توان سیب را هم به صورت آب مصرف کرد و هم به سالاد میوه اضافه کرد و یا مستقیم مصرف کرد پس بیایید نگاهی به فواید آن به شکل آب میوه بیاندازیم.

سیب منبع خوبی از آنتی اکسیدان های فوق العاده است و بنابراین برای سلامت قلب مفید است همچنین پتاسیم بدن را تامین می کند و این ماده معدنی برای سلامت قلب مهم است بنابراین مصرف روزانه شیره سیب برای عملکرد صحیح قلب ضروری است.

یکی از بزرگترین مزایای سیب این است که فلاونوئید دارد این ماده مغذی مهم می تواند از حملات آسم جلوگیری کند فلاونوئیدها همچنین به ریه ها کمک می کنند قوی و کارآمد بمانند تحقیقات اخیر نشان می دهد افرادی که به طور منظم شیره سیب مصرف می کنند عملکرد ریه های قوی تری نسبت به دیگران دارند.

این واقعیت که سیب یک میوه قلیایی است به پاکسازی کبد از مواد زائد و سموم کمک می کند و همچنین تعادل pH بدن را تنظیم می کند پکتین موجود در پوست سیب از سیستم گوارشی حمایت می کند.

شیره سیب همچنین به کاهش کلسترول کمک می کند و از دیگر فواید آن است سطح کلسترول اضافی در بدن اغلب یکی از دلایل دیگر مشکلات قلبی عروقی است برای پیشگیری از این بیماری ها می توانید هر روز شیره سیب مصرف کنید.

در سیب، موادی مانند ویتامین C، آهن، بور به وفور یافت می شود و به همین دلیل از ساختار استخوان برای قوی و سالم ماندن حمایت می کند.