ادعای وزیر ورزش با پوشش لباس مجلسی شاین برای عصر جدید فوتبال ایران

مد همه چیز در مورد ابراز خود است به دنیا می گوید که شما کی هستید و چه شخصیتی دارید به نوع لباسی که می پوشید فکر کنید از طریق رنگ هایی که دوست دارید، نوع لباسی که می پوشید و لوازم جانبی که می پوشید، به دنیا «نشان می دهید» که واقعاً چه کسی هستید.

مد نوعی بیان است: مد رسانه ای فرار است که به افراد اجازه می دهد از طریق ظاهر خود ابراز وجود کنند این می تواند افراد مختلف را دور هم جمع کند تا شخصیت منحصر به فرد هر فرد را جشن بگیرند.

مد شخصیت شماست: با پوشیدن لباس مجلسی شاین، در مورد ترجیحات، روش زندگی یا حتی احساسی که در آن لحظه دارید با دیگران ارتباط برقرار می کنید.
مد می تواند خلق و خوی شما را تغییر دهد: خلق و خوی شما بسته به لباسی که می پوشید می تواند تغییر کند وقتی احساس خوبی دارید، اعتماد به نفس، آرامش و شادی بیشتری دارید.

هرکسی می تواند شیک پوش باشد: برای شیک بودن نیازی به پوشیدن لباس های طراح یا گران قیمت نیست طیف گسترده ای از قیمت ها، طرح ها و بسیاری از گزینه های دیگر برای انتخاب وجود دارد.

 مد همیشه تغییر می کند. آیا اصطلاحات ست زمستانی، ست تابستانی و … را شنیده اید؟ مد هیچ وقت یکسان نمی ماند شلوار جین تنگ ممکن است امروز مد باشد و شلوار گشاد ممکن است فردا پرطرفدار باشد.

چیزی که در دنیای مد مسلم است تغییر است ما دائماً با ایده های مد جدید از موسیقی، ویدیوها، کتاب ها و تلویزیون بمباران می شویم فیلم ها همچنین تاثیر زیادی بر لباس پوشیدن مردم دارند.

ری بن پس از مردان سیاه پوش، عینک آفتابی بیشتری فروخت گاهی اوقات روند جهانی است در دهه 1950، نوجوانان در همه جا لباس الویس پریسلی می پوشیدند.